Störtlopp.


En liten lista så här sent inpå kvällen.
Allt är så vanligt och jag har inget nytt att förtälja känner jag.
Min familj drar till Sälen imon och jag ska tydligen vara här och slita häcken av mig.


Röker du:
 Nej. Väldigt anti har jag blivit på sista tiden.
När körde du en bil för första gången: Någon gång när jag var 17.
Haft sex på en offentlig plats: Nej.
Blivit arresterad: Nej, men stannad för fortkörning.
Syskons namn: Linda, Jennie och Erica.
Religion: Kristen.
Smeknamn: Plutten, Blondie och Fest-varje-dag. haha
Födelseort: Borås.
Du om 10 år: Bor i Sverige i någon större stad vid havet. Jobbar och tjänar dem stora pengarna.
Vad tycker du om att få: Allt utom kritik. ; ) 
Piercingar: Nej. Pasé. 
Brukar du sola: Jag är periodare, så jag har ett starkt beroende.
Största svaghet: Dålig självkänsla och enormt självkritisk.
Starkaste sida: När jag vill någonting ser jag till att få det gjort.
Du hatar: alldeles för mycket.
Hur mår du idag: allmänt bra.
Tycker du att man borde vara oskuld när man gifter sig: Nej, absolut inte.
Länder du besökt: Finland, Norge, Danmark, Tunisien, Grekland, Spanien, Rumänien, Tyskland, Frankrike, USA, Bahamas, Cypern och Turkiet.  
Är du smart: Ja. Ibland.
Tycker du att du ser bra ut: Nej.
Kysst en av samma kön: Nej.
Kan du vara på en fest utan att dricka: Ja det kan jag. Men jag har inte kul.
Varit gift någon gång: Haha big nono.
Haft ätstörningar: Na.
Var är dina föräldrar födda: Mor i Finland, far i Sverige.
Vad hade du hetat med din mors efternamn: Sanna Heino.
Husdjur: Freja, underbara Freja.
Vad är du allergisk mot: Laktosintolerant och glutenallergi tydligen.
Hur många par skor har du: Oh shit, ingen aning. Många.
Hur många vinterjackor har du: 3 stycken.
Hur många vårjackor har du: 4 stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback