Himlen runt hörnet.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick träffa väl saknade personer.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på Big Brothersäsongen 2003.
Det sista du sa högt: "Jag blir knäpp".
Det senaste någon sa till dig: "Vadå?"
Vad har du druckit idag: Vatten och påskmust.
Vad var det senaste du åt: Påskbuffé.
Vad var det senaste du köpte: Alkoholhaltig dryck på systemet igår.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit.
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och blåsigt som förbannat.
Godaste glassmaken: Choklad. Om jag fått äta det vill säga.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Maybe.
Sover du tungt: Oja, medvetslös.
Drömmer du mardrömmar: Inte ofta.
Trivs du med ditt jobb: Ett av dem.
Favoritklädsel: Klänning och leggings.
Favoritlåt just nu: When the stars go blue - Ryan Adams.
Vad ser du om du tittar till höger: En Tv.
Vad gör dig glad just nu: Att jag är ledig och bästa årstiden är på ingång.
Vad ska du göra härnäst: Sova.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Hyffsat bra. En aning loj.
Favoritgodis: Choklad och lakrits. Vilket jag inte heller får äta längre : /.
Kläder just nu: Svartvit tunika, svarta leggings, svarta knästrumpor och svart kofta.
Sommarplaner: Hultsfred, Magaluf, Sthlm, Halmstad och dessvärre en hel del jobb.
Hur många kuddar sover du med: Helst alla 4.
Spelar du något instrument: Nej inte längre. Men har spelat Piano och Fiol när jag var liten. Tur för er att jag insett att jag inte var någon större talang. Haha..
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska helt klart.
Vad är viktigast för dig: Oj, svår fråga.
Är du kittlig: Jo. Galet.
Snarkar du: Nej tror inte det.
Stjärntecken: Skytt.
Äckligaste insekten: Alla.
Stökigt eller välstädat: Oj, kaos.
Längtar du mest efter just nu: Sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback