Fejk, historien om mitt liv.



Det finns människor som kommer in i mitt liv. Dem lämnar spår som aldrig försvinner, fastnar på min näthinna,
lever i mina drömmar, lämnar deras namn på min tunga.
Idag dunsta massa minnen ner, som brev på posten när jag såg bilden på dig .
Hur längesedan var det nu ? 4 år sedan nästan precis. Och vi har inte setts, pratats vid på 1 och ett halvt. Men ändå kändes det som igår. Ibland bara jag hatar det och ibland saknar jag det. Musiken (som var väldigt mycket då), minnerna tillsammans, Smsen och de ständiga nattligga samtalen. Men det är dags att lämna det bakom sig nu. Det är så konstigt, varför kan jag bara inte glömma ?

Igår var en dålig dag. En mycket dålig sådan. Jag kom hem till Norge, mådde inget vidare, ringde ett samtal och allt blev åt helvete. Men idag, är allt som vanligt, förutom att jag inte gjort någonting. Det har faktiskt varit riktigt skönt. Bara ugglat , landat och bara varit hela dagen. Har egentligen inte ens orkat packa upp min väska.
Pratat med skärgården. Hon är faktiskt bäst på alla sätt och vis.

Påsken har varit en tung sådan. Kan stavas med ett ord; alkohol.
Torsdags Xoy, förstod inte riktigt vad jag gjorde där. En mycket omtumlande natt på alla sätt och vis faktiskt.
Fredagen var lilla jag väldigt lugn. Påskmiddag med familjen, slockna vid 3 på dagen i brist på sömn, vakna vid 8. Film och tv med familjen och grannarna sedan återigen slockande fröken Blomgren.
Lördagen var tänkt att bli lugn, först Lager 157 med FinaTina sedan impulsryck till Svenljunga (av alla ställen). Kändes återigen som man var 15 år då helgerna bestod av fjortisfyllor på några B hemmafester i Svenljunga. Man har ju gjort sitt namn där om man säger så. Haha .
Söndag var det Parken med bästa Sofie. Lyckad kväll ändå ! : )

Även Magaluf är bokat ! Galet. Ska bli galet underjävlabart.

Förövrigt ; Massa läsare men ingen aning vilka ni är. Hey, låt mig veta vilka ni är

Kärlek !


image151
FinaTina.

image152
Sofie.

image153
Skärgården in my heart !

Kommentarer
Postat av: Malin

Mig vet du vem jag är iaf :) Och jag läser ALLTID! Så räkna mig till en av de första som brukar läsa..
Haha, liten bild du lagt upp :) Men tack, du är söt söt. och allting kommer ordna sig. Vi måste göra ngt radikalt!

Postat av: Malin

you know meee:)

2008-03-26 @ 11:14:27
URL: http://mydeliciouslife.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag brukar kika förbi här och läsa då och då :)

Svenljunga ja.. haha därifrån har man många minnen! Tyvärr inte enbart ljusa dock. Menmen, jag hoppas att allt är bra med dig. Kramar

2008-03-26 @ 14:42:53
URL: http://cammillas.blogg.se
Postat av: carolina

hey, om en vecka dimper vi ner på norsk mark jag och målle! Ska bli sååååå kul:)

2008-03-26 @ 23:10:14
Postat av: Jonna

Hej Sanna Panna!
Jag kollar din blogg nästan varje dag. Kul att se vad du har för dig och om du har lärt dig vad den där icke ludna frukten heter :))
Kram Jonna

2008-03-27 @ 11:18:49
Postat av: Malin

SANNA KOLLA MITT MÄSTERVERK PÅ MIN BLOGG!

2008-03-29 @ 15:35:05
URL: http://mydeliciouslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback