Akkurat logget på.



När jag är ledig tänker jag mycket. Imorse när jag vakna kom massa tankar och jag antar att det var därför jag inte kunde/kan sova. Blandat med den dumma dygnsrytmen jag får av att jobba natt. 
Stress, stress, stress hela tiden. Inombords mestandels. 

Och, väldigt egoistiskt av mig så mår jag ibland dåligt av att höra hur bra många har det. 
Jag har det också bra och ska inte klaga. Men ibland kanske allt hade kunnat vara bättre? Vem vet.
Det ger sig med tiden hoppas jag. 
Men jag har ett stort problem och det är att jag aldrig är nöjd och tänker att det alltid kan bli bättre. 
Det är svårt att ändra tankesätt men måste gå. Det är bara så. 

Kommentarer
Postat av: Malin

mallis mallis yeeeah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback