How cute.



Uppdateringen på senaste tiden har varit skamlig. Men när solen lyser blir bloggtorkan ett faktum. Dessutom har det varit en hektisk långhelg, men hur underbar som helst. Min helg började i torsdags då jag la i en extra växel på jobbet och var klar med allt jag skulle göra på hela dagen redan klockan 10! Jäpp. Så vid lunchtid stämplade jag ut och trampade hem. Lappade sol i någon timma tills jag mötte upp Snygghansson, som inte kunde motså Sigges. En lyckad kväll med, Sofie, Linn och Frida på Sigges helt enkelt. Kvällen slutade hemma hos mig, Frida lagade en grym gourmetmiddag men stekta oliver och ägg. Haha. Och knäckebröd med kaviar, såklart!
Fredagmorgon vaknar jag av att det bankar och ringer på dörren, min första tanke "jag fixar det inte", så bestämmer för att ligga kvar. Kände mig inte på top för att visa min otroligt heta morgonrufs. Dock ville den ihärdiga dörrklockan inte tystna så jag drar mig ur sängen, men då hör jag hur någon försöker bryta sig in genom fönstret. Därefter ser jag en svart saab susa iväg på gatan. Huh ? tänkte jag. Detta visade sig senare vara Sofie och Gislavedspacket som ville lämna tillbaka min mobil. Och ja, där i fönstret låg min svarta lilla (faktiskt nya) pärla. Lustigt !
Cirkus 20 minuter senare förstod jag att, - nej jag klarar inte av att vara bakrädd på egen hand. Så kastar mig på telefonen och ringer ner Sofie. Vi packar ihop en väska och åker till en idyllisk badplats i Örsås (Ja, tro det eller ej) . Blev inget vidare med bad för min del då vattnet kryllade av fisk. Fisk ska ätas, finnas i akvarium men inte bredvid mig när jag simmar . Faktum! Efter många om och men, nere i vattnet var jag, men shit man kunde inte se botten, vilket kunde betyda att dem allra största fiskjävlarna rent teoretiskt sett kunde simma under mig just nu, jag kravlade mig därför upp på bryggan igen och hämta andan. Haha. Bara att konstatera, Chicken-me. Illa Sanna!

Väl hemma från sjön städade jag upp efter gårdagens bravader och sedan packade jag in mig i bilen för att susa ner till Päronen i Falkenberg. Plockade upp Sofie som även hon skulle ner till hennes päron. Blev dock ett snabbstopp i Svenljunga.
Lördagen var spikad och klar, lappa sol på Skrea och sedan utgång på troligtvis Bratt. Men hey, Impuls-Sanna visa sitt rätta jag. Min magkänsla sa till mig att det var alldeles för längesedan man festade i de Smålänndska skogarna (2dagar sedan) så efter de bästa soltimmarnas slut drog jag och Sofie hem till Jålens nya apartment i Gislaved där det vankades förfest med Guitar Hero 3. Sedan bar det av till Anderstorp. Galet trevligt faktiskt.
Söndagen vaknar Sanna upp på Ängsgatan 10A. Inser att det är Söndag och ångesten kommer krypandes. Men vad gjorde det, soltimmar fanns att plocka så efter att ha skjutsat hem Rasmus var vi åter i den röda faran påväg ner till Falkenberg.

Min helg, inte i korthet men ändå.
Sitter på jobbet nu, väntar på ytterligare en helg. Hultsfred står för dörren och jag är überlycklig.
Sömn måste vara prio 1 denna vecka. Hultsfred är för bra för att sova bort i helgen. Därför vore det bra att lagra några extra timmar denna veckan. Dock blir det tidigt uppstigning imorgon. 4 på morgonen. JolinaRea! Yääp!

Ha en fin dag allesammans.
Klem!

Kommentarer
Postat av: Malin

SNART SNAR SNART SYNS VI I ETT TÄLT I HULTSFRED!

Malin kommer vara på topp, Sanna kommer vara på topp och även vädret hoppas jag...



Mumma, kardemumma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback