Räknar till 10.

Jag känner mig en aning stressad. Jag tuggar lite hårdare, lite fortfare. Jag är tankspridd, räknar i huvudet hur många saker jag måste göra. Osv Osv.. Därför för att lätta på stressen så blir det här en lista.

Måndag:
[   ] Jobbar 07:30 - 16:30
[   ] Cykla till klädstället, lämna tillbaka klänningen.
[   ] Apoteket innan klockan 18.
[   ] Posta iväg klänningen från HM som inte passa.
[   ] Promenad.
[   ] Handla foood.
[   ] Dusch.
[   ] Måste slocknat innan klockan 22.

Tisdag:
[   ] Upp med tuppen 04:00.
[   ] JolinaRea 06:00.
[   ] Jobb 08:30 - 16:30.
[   ] Sjön runt.
[   ] Fotboll!

Onsdag:
[   ] Jobb 08:30 - 16:30
[   ] Bleka slingor på little sis.
[   ] In till stan, införskaffning av nya solglasögon.
[   ] Limmared / Tranemo.

Torsdag:
[   ] Jobb 08:30 - 16:30
[   ] Införskaffning av solstol.
[   ] Systemet och införskaffning av svinar-vin.
[   ] Packa.
[   ] SOVA!

Hade önskat jag kunnat dra på mig löparskorna och springa av mig lite stress. Men benen vill inte och jag är äckligt trött på att vänta att det ska läka. Skulle visa Rasmus hur man hjula i lördagsnatt ungefär klockan 03:15. Det har satt sina spår. Haha !

Kommentarer
Postat av: Malin

SANNA sök mig på hitta.se så hittar du mig! :)

2008-06-11 @ 07:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback