I väntan från grönt till gult.

Har du pojkvän/flickvän? Nej.
Är du kär? Na.
Hur tidigt stiger du upp? Vardagar 06:30. Helger sover jag så länge jag har möjlighet till.
Vem/vilka vet mest om dig? Frida, Johanna och Mamma.
Gillar du att slåss? Nej.  
Vad ska du göra ikväll? Ta en promenad och kolla posten hos mamma och pappa. Sedan blir det en lång dusch med ansiktsmask, hårinpackning, peeling, you name it. Därefter film och mat.
Har du utländska föräldrar? Mamma är finsk.
Var har du ont? I benhinnorna.
Är du bra på att måla? Na, vågar jag inte påstå!
Vem kramade du senast? Frida.
Vad längtar du till? Eftermiddag och Mallis såklart!
Sparare eller slösare? Slösare, slösare och åter slösare.
Bio eller promenad? Bio i sällskap, promenad ensam.
Är du kittlig? Ja.
Rädd för insekter? Inte rädd precis, snarare äcklad.
Anser du att du är stark? Jag är pinsamt svag.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Alla underbaringar.
Vad gjorde du kl 8 i morse? Satt här vid datorn och jobbade.
Vad har du druckit idag? Vatten.
Vad var det senaste du åt? Ett äpple som smakade vatten. Jag blev äcklad och slängde det.
Vad var det senaste du köpte? Köpte och köpte, hyrde film igår.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
Favoritklädsel? Leggings, raggsockar och en stor varm tröja.
Vad gör dig glad just nu? Tanken på mina underbaringar.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: En aning loj.
Sommarplaner: Jobbar ju större delen av sommaren. Men mallis på lörtag, Malmöfestivalen i Augusti, Sthlm och kärt återseende av Alex och Bea, After beachen på tylö om två veckor, Måndagsklubben och massa mer Halmstad såklart.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa tankar.
Gillar du att sjunga? Borde inte gilla det. Haha.
Vad längtar du mest efter just nu? Sol, bad och massa dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback