Klonad?



Ärftligt, Genetiskt eller har miljön påverkan. Sånt där är faktiskt ganska intressant. Själv förstår jag inte alls vem jag är lik. Jag och min syster Jennie, anser jag är som dag och natt. Hon är mörk, jag är ljus. Hon är naturare, jag är samhällare. Hon är tekniskt mycket smart, mig själv vågar jag inte ens kommentera. Hon är lugn, jag är snarare tvärtom. Hon är hushållig, grym på matlagning, bakning, hon städar jämt osv. Jag vet inte ens hur man kokar ägg. Hon är förhållandemänniska, jag är ett måndagsbarn. Hon är en Heino, jag är en Blomgren tydligen. För var dag som går blir vi mer och mer olika varanndra. Fick reda på häromdagen att mina kär far var precis likadan som jag när han var ung. Vilket jag har svårt att tro. Nu är han pedant, kalenderklottrare och äckligt envis. Vilket jag knappast inte är. Jag är en människa som ständigt lever i ett kaos. Tar dagen som det kommer och bryr mig faktiskt inte så mycket om någonting. Jotack, jag har förändrats mycket. När skolan var en del av mitt liv var jag en ständig kalenderklottrare, läste mig till sömns osv. Men nu har jag snarare blivit förslappad, och på veckorna går jag mer som en zombie. Helgerna är faktiskt livet. Men hey, jag är faktiskt så jävla happy som jag har det nu. Skiter i det mesta, tar det som det kommer, lever med mottot "Allting löser sig" och spårar som aldrig förr.

Bra dag!


Kommentarer
Postat av: Kicki

haha jag ler och skrattar när jag läser detta. Ni har alltid varit som svart och vitt! När jag tänker tillbaka så va du en liten blondtott som skrek och kivades för att få de du ville. Skratta högt och prata högt. Familjens pajjas! :).. Sur och arg kunde du bli på 1 sec också! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback