Midsommar'08.


Midsommar är över. Sommaren springer iväg. Regner forsätter ihärdigt. Svensk sommar.
Dock är det snart dags att för en veckas tid avverka en spansk sommar. Mallis väntar på mig.
Men, midsommar var galet bra. Falken blev lyckat även fast det var där man avverka sina midsommarfirande då man var sk minderårig. Hemmafest blev det. Good shit! Var verkligen på tiden. Midsommardagen fick mina fina infallet att dra till sommarstaden, Scandic. Blev som förra året. Jag slocka vid 12. Men fram tills dess var det galet bra. Hultsfred och Midsommar är värt att upplevas igen. .. Och ja. Mina Kalmarplanner är nerlagda. Jobbet är ett av dem bättre och många kunnat döda för, men finns så mycket annat här just nu. Som betyder mer.

Bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback