Men, vad hände där ?


Hultsfred'08 är över och det stör mig. Jag vill uppleva det igen. Längre och om och om igen. Längtar till nästa år . Hade jag haft semester hade jag tagit mitt pick och pack och susat upp till Arvikafestivalen. Men hey, jag har ju semester. Den enda veckan på hela året men då befinner jag mig på mallis. Jag får helt enkelt packa ner håkan, i såkallad Mp3 format. För utom honom tänker jag inte vara. Nej! Festivallivet is the shit som jag skulle vilja uttrycka det. Det är okej och spåra, man behöver inte känna sig ensam om man är knäppis, för det är vi alla där. I like!
Jag tänker inte dra en lång återberättelse av Hultsfred, för det gjorde
Skärgården så jävla bra. Klicka in, läs och njut systrar och bröder.

Nu, blicka framåt. Midsommar är på igång. Brukar vara bäst i test i fest enligt mig. Återstår att se. Men härligt gäng så tvivlar på något annat.

Förövrigt ; Jag drömmer om Kristian Anttila och körsbär.

Kommentarer
Postat av: Malin

Antilla drömmer vi båda om. Sikken guldklimp. Lovley! Vi måste ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback