Let the dreams come true.


Jag vet. Blogginlägg blir tråkigare x 10 om man inte har några bilder. Men min dator på jobbet är helt fuck up, det funkar inte helt enkelt att trycka dit some pictures. Och det är nästintill bara härifrån jag bloggar. Men får bli ändring på detta.

Påtal om ingeting. Människor i min närhet frågar mig hur jag orkar med att följa sjukt många bloggar, hur jag orkar blogga osv. Och det slog mig igår. Jag älskar att läsa bloggar, inte bara för att jag är nyfiken på andras liv, utan jag är helt fascinerad av meningsbyggnader, speciella ord och formuleringar. Jag bryr mig inte vad du har för "dagens outfit" eller hur perfekt din helg har varit egentligen. Nej, jag fascineras av ord. Jag är en sjuk människa jag vet.

Annars måste jag lägga av med mina uttryck. Jag har alldeles för många, och alla är inte rumsrena. Men en mening på 7 ord blir 14 när jag ständigt ska trycka in, "is the shit", "good shit", "living the dream", "lite så", "det är så vi jobbar" m.fl. som inte är värda att ta upp.

Förövrigt ; Idag lämnar päronen Sverige för en Eurotrip / Kroatien i 3 veckor. Kul för dem. Skönt för mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

heey nu drar vi snart sannispannis. vi borde ses innan vi drar fore som plaaans kanske? en fika i nästa vecka? kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback