After beach.



Fredag idag. Underjävlabart. Har börat bli bortskämd med kortveckor. Förra veckan 4 dagar, denna veckan, 4 dagar. Men nu är det bara en vecka kvar till Mallis. Sofo! Så även ifall nästa vecka är en hel vecka och känns ganska tung just nu så kommer den gå rätt smärtfri. Sista veckan innan semestern. : D
Klickat hem lite oljor och stift från Nelly.se. Så ska väl överleva en vecka nere på Maggan med.
Dessutom har jag bestämt mig för att bli medlem på hälsoborgen här i Tranemo. Helst hade jag vart ute och sprungit och tränat på egen hand, men när benen inte vill få det bli spinningcykeln istället. Skönt att komma igång med träningen igen. Får hoppas att benhinnena läker någon jäkla gång bara.
Nej nu ska jag ta och packa ihop mina grejer och gå hem. Gällstad idag med Sofie och Malin. Sedan tacokväll med minafina! Imorgon väntar Halmstad och after beachen-premiären. Loveli!

By the way, tack kicki-licki för inlägget. Haha jag är rädd för att det stämmer alldeles för bra !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback