Håkan är min drog.



Sitter och försöker döda lite tid. Allt är som det ska. Jag är nästintill färdig för dagen. Har bara en skrämmande bunt reklamationer att ta tag i. Men dem får vänta till eftermiddagen, måste ha något att fördriva tiden med då. Har precis klottrat ner en packningslista till Magaluf. Och precis som vanligt så förstår jag inte hur i fanken jag ska få ner allt detta i den lilla miniatyrreseväskan? Jag bestämde att jag bara fick skriva upp de skorna jag verkligen måste ha med mig. Det blev 9 par.  Det är ballerinaskor, pumps, flipflop, gladiatorsandelerna osv. By the way, hur mycket är det de får väga, 20 kg?! Tro allt jag får leta reda på en större väska. Dessutom väntar jag spänt på mina internetbeställningar, måste anlända i den lilla vita innan jag åker, annars vore det förargligt, för vad ska jag med sololjor, solstift m.m. i Sverige? Huh. Dock verkar det lovande, dem säger att värmen kommer imon? Får vi verkligen hoppas. Då ska det pressas!
    Förutom resfeber, paniktbesök i tvättstugan, packningar och allt annat som ska fixas inför resan finns det mycket i huvudet just nu. Som liksom från den sekund jag stiger upp ur min säng suger ur mig all energin och trycker in med dålig energi, en solresa är verkligen vad jag behöver just nu. Komma bort lite, sola, bada, träffa människor och ha galet kul. Du får bli ett senare problem. Fast att du egentligen inte är ett. Underbara du.

None



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback