Tom.


..Lugna favoriter fick det allt bli idag. Kan vara skönt emellanåt.
Helgen som sagt. Helgen spenderades i Halmstad. Som de flesta andra veckosluten nowadays. Dock inte en galen helg, med alkoholintag och trötta fötter, nejdå. En helg med familjen där jag gjorde minsta möjliga. Fast, det vore till att ljuga om jag sa att det inte blev fest. För jodå, i Fredags kunde jag inte tygla mig så fick bli Mårtenssons med ett härligt gäng, mycket dans och många kära återseende. Men när kvällen/natten ledde till sitt slut, när man igen kunde föra en vanlig disskution utan att skrika, det var då det kom till min insikt hur less jag är på vissa personer. Personer som kastar ur sig saker utan att tänka, personer som endast tänker på en person, dem själva. Och visst, jag tog åt mig. Vore konstigt om jag inte gjorde det pga. av omständigheterna. Jag blir så trött och kände att lördagen skulle inte få slösas på sådana. Bra beslut. Så halvt en vit helg har jag haft. Och jag känner mig mycket tillfreds. Dessutom har det spenderats för mycket pengar i helgen. Ett par nya och bättre chinos, ett par keds, en ny klänning från tretton, en väska och massa mer fick följa med Sanna hem. Helnöjd!
Helgen som vankas väntas Sigges. Dock har jag börjat ångra mig. Kanske vore det skönt med en lugn helg, kanske inte. 

Påtal om annat har jag kommit in på skola. Folkhälsovetenskap 180p i Halmstad. Men motivation lyser med sin frånvaro. Ett år till sen ska jag allt ge mig in på det. Men just nu finns det så mycket jag vill göra och se. Så böckerna får helt enkelt vänta.



Förövrigt; Vad händer till hösten? Helsingborg, Halmstad eller Tranemo?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback