Sola, Bada, Pina Colada.



Imorgon lyfter planet. Och det vore till att ljuga om jag säger att resfebern inte infinner sig, för det gör den. Spänningshuvudvärk, magont och stressad är min vardag idag och säkerligen imon. Jag hatar att flyga, antingen får det bli lugnande eller jäger. Bara att välja Sanna. haha. Vi det här laget borde jag vara van vid flygplan. I vintras besökte jag 7 plan varje natt, av olika anledningar men ändå. Förbannad och trött på grisiga charterresenärer var jag, men nu är jag en själv och jag tänker grisa som aldrig förr. Japp! Så om 24 timmar sitter jag i bilen påväg till Landvetter, om 48 timmar ligger jag och pressar som aldrig förr på en strandsäng på en vit strand med turkost vatten. Ha!

Men känns som det är en bit dit. Som i tidigare inlägg nämde jag att jag skulle tvätta, stryka, tvätta.. ja allt som har vuxenpoäng, men har jag gjort något av det? Nej! Så att konstatera, är Sanna vuxen nog att ta hand om sig själv? Nej! Så  när jag stämplat ut här och semesterförklaratat mig själv ska det på bästa möjliga mån ta sig hem. brännas skivor, leta upp mina gladiatorsandaler på vinden (köpta förra året), hem och tvätta, städa, packa, genomgå någon slags peeling (hatar att flaga), hårinpackning och dessutom leka med frida!  Ikväll blir det grillning, jag är sugen på lax så hoppas det blir något i den vägen. Fira in min 1 veckas lång semester med en cider är klart lockande, får se va kvällen har att bjuda på helt enkelt.


Så ni looosers som bli kvar i Sverige, hoppas ni regnar sönder, att skoskaven skaver lite extra, att utgången på helgerna blir lite extra tråkiga och att myggorna har bestämt sig för att gilla dig. Så när ni ligger där med skoskaven, bakfyllan, söndagsångesten och sönderkliade myggbet, tänk då på mig!

♥ Kärlek från Blomgren.

 

Kommentarer
Postat av: Malin

HOPPAS DU HAR DET UNDDERBART DARLING! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback