..aniel dem skrattar åt dig för du är så full.


Im yours med Jason Mraz återvände med stormsteg och jag blev nykär. Nu strömmar hans sköna toner ut genom mina datahögtalare på jobbet. P3 Star vet hur jag vill ha det en sånhär grå Tisdagmorgon. Dock överröstas hans sköna klang med min vidriga hosta jag gått och skaffat mig nere på Magaluf. För frisk är jag inte och i helgen vankas Halmstad. Jag kan somna när som helst och var som helst. Narkolepsi kanske ni tänker? Jag tänker Magaluf. Dock vaknar jag titt som tätt av andningsuppehåll. Obehagligt.

13:24.
Nu har Sanna varit och uppsökt läkare. Ingen halsfluss var att konstatera men fick ta en halsodling och se vad dem onda jävlarna hittar på nere i min hals och lungor. Jag Sanna, 21 år (snart) är inget fan av att uppsöka någon form av sjukvård överhuvudtaget. Jag känner mig som 4 igen. Och när dem beter sig som dem gjorde idag så undrar jag om jag någonsin tänker gå tillbaka då min hals inte mår bra? Jävla sjukvård. Och kände jag mig som 4 när jag gick dit så känner jag mig som en 2åring nu som har blivit fullständigt trampad på. Kanske överdrivet från min sida men så är min åsikt. I alla fall, Antibiotika 3 ggr om dagen och några mystiska kapslar 4 st om dagen. Gourmetmiddag, då jag inte kunnat äta på två dagar!

Frågan är ju nu, var tog det genomtänkta inlägget om Magaluf vägen? Det undrar faktiskt jag med. För jag vet inte vad jag ska skriva. Svårt att sätta ord på. En vecka med sol, bad, sköningar, smeknamn, mina uttryck jag är totalt insnöad på, god mat och olagligt mycket alkohol. Det har varit en hård vecka. Med 2 - 3 timmars sömn varje natt. Vilket verkligen har satt sina spår. Men jag är inte den som är den, jag är den andra. Ha! Med en receptionist som kunde "go to hell" och var ett "bloody animal", med kvarglömda hjärnceller i Sverige, med en massa alkohol, ett hell of a crazy gäng och för lite sömn så kan vi vara jävligt tacksamma för att vi överlevde vecka 28'2008!
Då jag har svårt att sätta ord på en oförglömlig resa får jag helt enkelt sätta namn på det istället:

-  Fiesta Magamar - Rum 205, 209, 211 - Stekande sol - Gävle - Speedos - Klasse - Poker - CF - Djungeldjuret Hugo - Jesper - Bag in da Box - Stockholm - Josef - Markus - Pontus - Christian Ekdahl - E4:an - Grabbarna Grus - Casablanca - Carban - Spädgrisen - "Sexi, kom igen å ta telefonen då" - Ruschnikov - "Vad i helvete hände igår?" - Nachos - Paella - Caaarban - MILF - Spädgrisen -  Hawaii Tropic -

Ge mig Magaluf, här och nu igen.

Stjäl lite bilder från dig spädgrisen, mitt arma jag har inte orkat ladda upp mina egna. fifan!

Carban och Poker är taggade.


Spädgrisen är alltid taggad.


Revolution.


Förfest på vår balkong.


"Ska jag kamma ditt hår?"


Posande med en spänniskille i Spedoos.

Kommentarer
Postat av: Malin

åhhhhhhhhh jag vill tillbaka!!! //spädgrisen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback