Syssling.

Eftersom rastlösheten är mer än påtaglig och för att jag ska döda tid till klockan 16 så trycker jag upp en ofantligt ointressant blogglista. Sug in kära läsare.

10 favoriter:
Färg:
Oj, Svart kanske?
Mat: Thai, Thai alltid Thai.
Band: Mustasch kanske. Jag gillar allt.
Film: Sthlm Boogie.
Bok: Det ska bli mig ett sant nöje att få döda dig av Magdalena Graaf.
Sport: Fotboll.
Årstid: Vinter, Vår, Sommar och Hösten såklart.
Veckodag: Fredag.
Glassmak: Mango-sorbet.
Tid på dygnet: 21:00.

9 för tillfället:
Humör: Lättirriterad.
Smak: Smaklöst.
Kläder: Chinos, vita keds, linne och kofta.
Bakgrund: Något oanmärkningsvärt.
Nagellack: Inget.
Tid: 15:37.
Omgivning: Mitt kontor.
Irritationsobjekt: Att klockan går så förbannat sakta, tröttheten är påtaglig, att jag kan inte kan gå ut i solen osv.

8 första: (absolut första)
Bästa vän: Huh? Många vänner.
Screen name: ?
Husdjur: En svart kanin vid namn Sotis. Jag var livrädd för stackarn.
Piercing: Öronen.
Förälskelse: Martin.
Musik: Lisa Ekdahl.
Bil: Ingen ännu. Snyltar på mina päron.
Ord : Bördinamnam. (Lång historia.)

7 senaste:
Cigarett:
Halmstad för några veckor sedan. Onödigt.
Mat: Vindruvor. Mat och mat?
Dryck: Vatten.
Biltur: Igårkväll, påväg hem från Borås.
Tv-program: Topmodelrepris i Tisdags efter jobbet.
Spelad låt: Coldplay - Fix you.
Köpta klädesplagg: En klänning på Tretton i Halmstad.

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Ja. Rattfylla, fortkörning, kört mot rött.
Blivit arresterad: Nej. Men tagen för fortkörning, pinsamt nog.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Ja. Under min teaterkarriär. Haha.
Kysst någon du inte känner: Ja.

5 nej tack:
Kläder: Förkorta byxor, försmå kläder överhuvudtaget.
Mat: Flintastek. Uack.
Musik: Sönderspelad radioskit.
Dryck: Kaffe.
Personlighetsdrag: Översittare.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Uppdatera mig på skvallerfronten över en fräsh kycklingsallad på Café Viskan.
Du kan höra just nu: Magnus garv i kontoret jämte. Webradion.
Du inte kan leva utan: Vänner, familj och spontanitet.
Du gör när du har tråkigt: Bloggar, sover, äter eller ringer och terrar någon.

3 personer:

Du kan berätta allt för: Frida, Johanna och Mamma.
Du tycker om: De flesta som jag inte ogillar. Ha!
Du inte gillar: Mogi, Göran Persson och Clas af Geijerstam.

2 val:
Kaffe eller te: Uack!
Vår eller höst: Vår och Höst. Helst på samma gång, om och om igen.

1 önskan: Fortsatt bra och friskt liv. Klyschigt va?

Kommentarer
Postat av: Sponge

Hheheh dålig uppdatering av min blogg i sommar bara hehheh...Tänkte sno denna, så har jag jue bloggat ngt iaf...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback