Bloggvärlden.



Bloggvärden är fantastisk. Den tog Sverige och världen med storm. Antingen hatar man den eller så älskar man den. Men dem som föraktar oss bloggare och våra klotterplank missar något. Jag följer själv ungefär 30 bloggar varje dag. Och tycker ändå att det bloggas för lite och för sällan. Det kan tyckas att jag verkligen har gått "lost" på det. Men faktum är att jag hela tiden håller mig uppdaterad om aktuella ämnen. För i var och varannan blogg bloggas det och diskuteras om FRA-lagen, aktuella händelser, mode såklart och politik och massa mer. Det finns helt enkelt något för alla.  Man kan utbyta tankar och funderingar och bara förundra sig över hur folk är skapta. En riktig "bloggsmörja" som Lisa Bjurwald uttrycker sig i dagens DN. And I löve it..!
Jag som är väldigt insatt i bloggvärlden ser varje dag dessa genomarbetade bloggar, jag däremot suger på kodmoduler, kodmallar och allt vad det heter. Min design är inte okej. Så Skärgården, jag är desperat efter ditt kunnande!

Äntligen har jag kommit igång med träningen igen. Var ute och sprang runt sjön igår och det gick bra. Kände inget i benen. Tjejmilen som var plannerad verkar inte längre bli av. Tyvärr. Men jag ska träna hårt och se hur det går. Vill verkligen.  

Återigen tipsar jag om bloggkoll.se. Här visas direkt om någon av dina favoritbloggar har lagt in ett nytt blogginlägg.


Förövrigt; Hur gör vi i helgen, Andrea, Frida och allihopa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback