It's a beautiful morning.


Åter ny vecka. Nya tag. Skam den som ger sig.
Påtal om annat, jag har nu kommit underfund med min sk. "oroliga själ" som jag tidigare nämt i ett inlägg. Jag flyttar runt och byter jobb, ångrar mig, trivs inte och vill hela tiden någonannanstans. Jag vet nu vad det beror på. Jag är en person som alltid ser till att få det jag vill. Vill jag flytta till Oslo, gör jag det. Inget mer med det. Men dock är jag fruktansvärt impulsiv och spontan. Många gånger då jag följt mina infall och sedan ångrat mig beror på att det oftast inte är så genomtänkta. Nu vet jag det. Så min läxa - "Tänk två gånger".
    Nog med det. Helgen som passerat spenderades som sagt nere i Halmstad. Marinfestivalen hade lockat dit folk från hela Sverige, barn som vuxen, Stockholmare som smålänning. Så i Fredags packade vi in oss, Jag, Frida, Linn, Sofie och Andrea i en liten röd stuga/barrack/studenlägenhet, ja kallade vad du vill. Men i den stugan överlevde vi helgen och den hoppas jag att vi alltid kommer minnas. Mycket trevlig sådan. Club Moskva, Afterbeach, Nudelbar, Seth, Gislaved, Vacker utan spackel, Tylösand, Strandparken och Bulls m.m.
Helgen som kommer hade vart tänkt att spenderas i den kungliga huvudstaden. Men efter faktiskt ha tänkt två gånger så blir jag kvar på västra sidan av vårt avlånga land. Jag måste bli av med magalufsjukan, en vit helg är även välbehöligt. Då jag inte haft det sen jag flytta hem från vårt grannland i väst. Helgen kommer att spenderas med mina päron i Halmstad och självklart en trip till Sveriges vackraste stad Helsinborg.

Förövrigt; Igårkväll när jag skulle somna kom en tanke till mitt huvud som en blixt från en klar himel. "Sanna, vad har du gjort". Värsta tabben i min blogghistoria. Såklart att det ska stå tryggt i förra inlägget och inte tryckt. Vad hände där egentligen? Och hur kom tanken till mitt huvud?

Kommentarer
Postat av: andrea

TACK för en trevlig helg!! Du är en skön tjej Sanna!!

2008-07-21 @ 22:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback