Tabula rasa.


 

En blank sida. Har jag nu suttit och stirrat på ett par minuter. Vad vill jag skriva, går det att få ner i ord? Vad vill jag förmedla, inte klottra ner för negativa tankar, inte för mycket. Det ska vara på ett intressant språk. osv. För faktum är att jag vet faktiskt inte hur jag ska få ner det i ord jag vill förmedla, eller snarare det jag vill skriva av mig. Så jag struntar i det, kanske. Får se vad fingarna bär över tangentbordet senare i inlägget, alltid lika intressant. 
    Onsdag idag, redan. Har tusen saker att uträtta innan Lördag och ändå gör jag inget. När jag kommer hem från jobbet somnar jag framför Vänner och sedan är den kvällen förstörd. Idag får jag inte ens komma nära soffan. Det ska tvättas, strykas, städas, hem till Havrestigen och hämta skor, bränna skivor, inhandla ytterligare en bikini, leta upp en större och bättre resväska och dessutom besöka Farmor.

Fan nu fick jag ett äpple till som smakar vatten, är det mig eller äpplena som är fel på ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback