Neon.


Det blev inget soffan igår. Det blev heller inget avsnitt av  vänner. Men det blev sängen. Ungefär en sådär 6 timmar innan egentligen läggdags. Fuck. Dörrklockan ringde och jag gick upp för att inte orka vara trevlig, för att helt enkelt inte ville visa mitt sletna jag. Lägger mig på sängen för att invänta dem sociala där nere att lämna, men hey. Jag somnar. Vaknar 19:50, jag skulle vart hos Farmor 19:00. Paniken var ett faktum, kastar mig ut i bilen och iväg. Så vad resulterar detta i? Dålig sömn inatt, såklart. Dessutom agera jag någon slags fyllechaffis igårkväll. Till Mcdonalds och hem igen. Ditresan var trevligare än hemvägen. För som de flesta alkoholiserade ungdomar vet så blir fyllan kraftigare ju längre in på kvällstimmarna vi kommer, oftast. Ditresan blev allsång med Mustasch, Nightwish, In Flames och Björn Rosenström såklart. Hemresan däremot fick jag göra mig bekant av hur det känns att sitta 40 minuter i en pöl av öl. Jotack. För väl framme i Borås råkade bara en öppnad öl hamna i förarsätet, liksom bara sådär. Hum..

None




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback