From Paris to Berlin.


Hösten för mig är bara ett enda stort frågetecken. Kanske för att jag hela tiden ser hinder i möjligheterna eller kanske för att det finns alldeles för många alternativ. Men, innan jag ger mig in på något så ska jag tänka två gånger. Alldeles för många gånger har jag tagit mig an något och sedan har det bara varit ner som en pannkaka. 

Alternativ:
1.
Stanna kvar i Tranemo - dock svårt att få ett hyffsat jobb. Vården är verkligen inget för mig.
2. Flytta in till Borås. (jag avskyr Borås) - Finns bara säljjobb efter säljjobb. Idioti! Söka jobbet jag egentligen jättemycket vill ha men vet inte om jag skulle klara av det?
3. Hoppas på jobbet i Helsingborg och flytta ner till Sveriges vackraste stad. Stundtals tvekar jag. Många orsaker.
4. Tacka ja till skolan i Halmstad och flytta dit. Vore mycket dumt då motivationen lyser med sin frånvaro.  
5. Söka frisörhögskola, en dröm sen jag var liten. Men med ryggproblem och arbetsbrist för frisörerså ser framtiden inte så ljust ut.

Någon, säg till mig vad jag ska göra i höst .Vilket jag skulle trivas bäst med. Vilket som skulle bli bäst i längden.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback