Coconut.



Fredag idag. Och hey, jag maxa på jobbet som vanligt. 10-meter-före-Sanna. Så vad resulterar detta i? Jo jag är klar för dagen, en bara sådär x antal timmar för tidigt. Dessutom var jag en halvtimme sen imorse. Jag har fint och prydligt radat upp alla papper, skrivit fina gula post-itlappar och markerat med en kulspetspenna vart chafförena ska skriva på. Mot förmodan kommer dem att lyckas utan Sannas hjälp att skriva på rätt papper, för en gång skulle kanske? Så nu ska jag ta fram ledsna hundögonen, hosta lite extra och förklara för chefen att jag gör ingen nytta mer för dagen.

Förövrigt ; Jo, inlägget igår, var onödigt att publicera men finns ingen mening med att ta bort det nu när redan att tvåsiffrigt antal bloggläsare beskådat det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback