Zolklart Zlatan!




För att skriva ett blogginlägg måste man slås av känslan att man vill skriva av sig lite.
Så är det iaf för mig. Den känslan hade jag nyss, men precis när jag klickade mig in här dog den ut.
Och inspirationen och känslan är som bortflugen. Så nu får jag göra en kraftansträning
och knåpa ihop någonting iaf.

Imorgon är jag i alla fall ledig. Och äntligen ska detta förbannade som håller mig vaken varje natt ta ett slut. Imorgon ska jag upp till Vårdcentralen och göra ett allergitest och ta blodprov. Att sova 4 timmar varje natt i ett par veckors tid tar verkligen på krafterna och man går och ser ut och beter sig som en zombie på jobbet. Jobbet är trist, men att vara sjukligt trött och bara vill hem till sängen gör det 10x tristare. Redan vart på Vårdcentralen 2 gånger utan något resultat. Mamma och hennes kollegor har spekulerat, läst och kollat men det har bara blivit värre. : / Jag hoppas verkligen att detta får ett slut imon.
Efter ett "kort" besök på vårdcentralen som inte kommer bli kort ska jag iaf bege mig mot Borås. In till make up store. Bli sminkad och plocka på mig lite nytt. Aldrig fel. Sedan blir det troligtvis upp till Malin och Fredrik på besök.

Min helg förövrigt började (nästan) som sagt i Fredags då jag var ledig. Hade en hel del att göra och fick nästintill allting gjort. Det är inte likt mig. Han även ta en fika med Tina : ) Trevligt.
Eftersom min helg "nästan" började i Fredags jobba jag såklart i lördags. Att jobba helger är ingen höjdare. Händer ingeting och man går i princip och "letar" efter något att göra.
Sedan begav sig jag iaf ner till smålandsstenar hem till Tina och Edmund på förfest. Riktigt trevligt faktiskt. Jag och Tina styrde upp med Singstar såklart. Men alla var inte lika glada i Singstar som jag och T, så alla försvann ut i köket innan dem kom tillbaka och promt bestämde att det var dags för lite hårdrock. haha.
Sedan efter en galen biltur med Sahara Hotnights var det parken med Vincent. "Vilken gudagåva".
En bra kväll med nya ansikten. Kan inte bli mer fel ! Får vi allt göra om .

Kvällen har spenderats i min soffa. Orkade knappt hålla ögonen öppna och missade början av idrottsgalan.
Typiskt !  Men bra avslut då Zlatan underbar tog hem Järringpriset. Verkligen värd det.



Förövrigt ; Daniel Bedingfield får mig att trilla tillbaka ett par år sådär.


Och just, nämde i mitt senaste inlägg att skärgården skulle vara med i Fredagsflörten på P3. Värt att meddela att hon tog hem den. Knäckte dem andra brudarna, och El-micke vänter på henne ; ) .


image146


Kommentarer
Postat av: Malin

Älskade Sanna, vi tycker trots allt lite olika i alla fall. Tur att jag inte valde lägga ngne nergi på att skriva blogginlägg om idrottsgalan. haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback