Välkommen 2008.




Nytt år, nya tag.
Ja det är så det är . Och jag har bestämt mig att 2008 ska bli det bästa året hittills.
2007 var ett ständigt sökande, letande, efter mig själv. Många motgångar.
Men hey,  jag lever än och jag är fast besluten att lyckas detta året.
Miljöombytet ska jag hjälpa mig på traven och det är bara upp till mig att tackla dag för dag, vecka för vecka och varje månad på bästa sätt ! Detta ska bli så bra och jag ska inte ner, tillbaka i mörkret.

Traditionellt har jag även gett mig själv nyårslöften (märk plural.)
Och för en gång skull ska jag bannemej lyckas.

Gårdagen slutade efter många om och men på Mårtenssons i Halmstad.
Mia & Klara, alkohol, champagne, nyårsraketer och  många härliga människor.
Kunde inte bli mer rätt, första lyckade nyårsfirandet på många år.


Kommentarer
Postat av: Danni

Du kommer att lyckas så bra i grann landet lilla vän! Håller tummarna för dig. Modigt Sanna!

2008-01-02 @ 16:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback