Sången dem spelar när filmen är slut.


Lördagkväll, trettondagsafton. Klockan är 21:03. Systemet är avklarad. Men var befinner sig fröken Blomgren?
Jo, hemma framför datorn. Eller hemma och hemma, hos J. Men känns som om jag är hemma. Fan vad dum jag är. Varför inte slänga på lite mäjk och kvällens outfit och bara strunta i alla problem , ta konsekvenserna imorgon. Jag lever bara en gång och om 26 dagar lämnar jag allt detta. Tryggheten. Vad tänker jag med ibland?

Koppade en lista av Måhlinen, bara för det är så ofantligt underhållande .


PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan? Tungan, men känns pasé egentligen.
2.Vara seriös eller rolig? Har svårt för att vara seriös så får vara rolig.
3. Dricka röd eller grön mjölk? Tål inte mjölk, så inget av det.
4. Brinna upp eller drunkna? Somna in..
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar.

SVARA ÄRLIGT..
1. Tycker du om någon? Ja. Ett par stycken, dock på lite olika sätt.
2. Sol eller måne? Sol.
3. Vinter eller höst? Både och. Men måste jag så vinter.
4. Vänster eller höger? Höger. Blått ska det vara : p
5. Soligt eller regn? Sol.
6. Vaniljglass eller chokladglass? Isglas.

OM MIG..
2. Hur mycket är klockan just nu? exakt 21:10.
3. Fullständigt namn? Sanna Katarina Blomgren.
4. Vart vill du bo? Oslo är ju lite lockande som sagt. haha..
5. Hur många barn vill du ha? Inga, som jag känner nu.
6. Vill du gifta dig? Naa. tror inte på det.
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Äter inte spagetti.
8. Har du ätit sushi? Nej, dålig på det.
9. Favoritglass? Calippo Cola.
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Inga.
11. Humör? Känner-mig-liten-och-vill-inte-synas-humöret.

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? Nope.
2. Sjungit? Jao.
3. Blivit kramad? Nope..
4. Känt dig fånig? Jo, big time.
5. Saknat någon? Ja. Många.
6. Dansat galet? Naj.
8. Klippt håret? Naj, inte det heller.
9. Gråtit? Nono.
10. Ljugit? Nej.
11. Blivit kysst? Nixpix.

GREJER:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej, men stannad har jag blivit.
2. Har du en hund? Nej,  men mina päron har.
3. Tycker du att du är attraktiv? Vill jag inte påstå.
4. Sover du helst själv eller med någon? Olika.
5. Tror du på spöken? Ja det gör jag.


Förövrigt; Ouw.. Vad allt känns tungt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback