Rakt från hjärtat och lite till.



Just idag och resten av dessa dagar av denna helg har jag känt mig som att vara längst ner i näringskedjan.
Jag drog igång Sahara hotnights på högsta volym och helt plötsligt känns allting mycket bättre. Tack för detta.

Detta är min näst sista helg i Sverige, den har varit mindre spännande. Jag har spenderat 95%av tiden på Havrestigen. Har även börjat tömma min lägenhet. Men det går trögt och jag behöver fler lådor. Sedan måste jag även minska ner min packning till Norge. 3 säckar med kläder och en resväska, och det är fortfarande mina kläder. Sen ska jag ha med mig en låda skor och lite annat smått och gott. Det kommer bli mycket intressant. Haha.

Nästa helg ska jag ha min avskedsfest, kul att alla hör av sig och så. Men jag antar att jag inte är mycket bättre av mig . Ibland ångrar jag att jag skrev inlägget 29/12.
Iaf så ska det bli en bra kväll med Singstar och parken med Björn Rosenström. Äsklingshannavännen kommer hem från Halmstad med : ). Sedan dagen efter bär det av på Kielkryssning. Ser väl inte fram mot detta så jävla mycket om jag ska erkänna. Men men, allting är bokat, betalt och klart så får väl snällt följa med.


Sitter här och följer NIK över internet. Bra match verkar det som. Hade vart bättre att se den live.
Men men.

Det slog mig att denna våren (som redan verkar ha kommit) kommer springa iväg.
Det är Kielkryssning 27/1, Norge 1/2, Hemsedal 6/4, Grekland 24/5 och sedan är sommaren och då blir det Magaluf för hela slanten.  : D  

Förövrigt ; Jaaag är så sjukt trött på dig och ditt ego. Oj vad jag inte kommer sakna dig.
Ibland upptäcker man att man bara varit ett tidsfördriv.  

Kommentarer
Postat av: Danni

Dåliga på att höra av oss, det är vi nog allihopa! Jag kommer tyvärr inte, fast det visste du ju redan. Pratade ju om det på nyår! Hoppas ni får en kul helg och lycka till i Norge! Kram!

2008-01-21 @ 12:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback