Ögongodis.



Tre dagar i rad av fest tär på min stackars kropp. En aning seg i kolan och ont i lungorna.
Men nu så är jag hemma. Parken i lördags var riktigt bra, mycket folk och underbart sällskap. Förfest hos mina föräldrar där jag tillfället bor som i en kappsäck. Massa singstar som vanligt och Robert kunde se sig obesegrad. Haha (kommer han leva på länge.)
Därefter upp tidigt i söndags för att packa sedan bar det iväg på Kielkryssning. Först en drink i sexdrega innan bussen susade iväg vid 3. Kändes lagom mysigt att börja dricka då efter lördagens bravader, dessutom var det söndag! Kvällen var galen men som vanligt var jag så förbannat trött så traskade till min hytt vid redan halv 3. Det var tydligen tidigt för att vara på den båten. Mina hyttkompisar knalla in askalasa ett par timmar senare. Haha..
Måndagen bestod av shopping i Kiel. Jag använde även min tyska i den mån jag har kvar. 7 år av tyska och allt var liksom bortfluget. Iaf var det mycker roliga affärer, ritkigt förvånad var jag ! Så blev en ny vårjacka, knästrumpor, linne och lite annat smått.
Sedan några timmars vila så var vi på det igen. Men kände mig något sliten så blev en lugn kväll för sannapanna.
Så nu är jag hemma igen i gamla Tranemo. Tänkte sova i kapp nu några timmar. Får se hur det blir med träningen ikväll. Mår inget vidare och känns som om jag bytt lungor med en stor-rökare. Tungt !

Nu är det bara 3 futtiga dagar kvar till Sannapanna lämnar Sverige och blir norsk. Känns konstigt att få norsk personnummer, norsk adress och norskt nummer. Men så bli så jävla kuuuul. Måste dock packa om min packning. Omöjligt att ta med mig så mkt. Var ju inte längesedan jag rensa min garderob ? Well, well..


Gonatt på en stund !

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kommer att få det grymt!
Jag kommer att köpa upp alla skor du komme ratt sälja (för det var väl skor?)

Coolt med norskt ID. Kan jag skryta med "min norska polare Sanna"...:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback