Full fräs!




Jaja, endast en vecka kvar i Sverige. Känns apbra om jag får uttrycka mig så.
Dessutom bara två futtiga dagar kvar på gamla Everta. Härlich.
Imon blir det avskedsfest med singstar och parken sedan söndag upp för Kielkryssnig.
Lång och fullspäckad helg men det gillar jag .

Idag försov jag mig. Men hann upp och var i tid till att möta upp min hyresvärd för besiktning, vilket förövrigt gick
galant.  Sedan därefter hem för dusch och frukost, sen till farmor och sen ner till fiket för att möta upp Bästa Hanna för en fika. Kul att se henne, inte var dag ! Saknar henne!

Snart blir det dusch på nytt eftersom jag ser ut som en blöt hund, var ute och gick i regnet innan.
Sedan ner för att kolla TIBK vinna. Först hem till Johannavännen och chilla.
Imon blir det att ställa klockan på 7. Träning i Borås. Ska bli så skönt.
Sedan därefter Gällstad, inte var dag man är där. Ja, som sagt. En fullspäckad helg.
Tråkigt inlägg vänner, men min skrivaavmigsida är borta, hoppas den återkommer.

Kram på er !


Kommentarer
Postat av: Danielle

Hoppas du får en riktigt bra "sista helg" i sverige! Kommer inte träffas innan du åker men du får ha det riktigt bra och ta hand om dej! Hur länge har du planerat att vara borta? Kram!

2008-01-25 @ 16:39:13
Postat av: Malin

Bästaste Sanna. Usch vad jag blir ledsen när jag läser ditt inlägg...Ska verkligen göra mitt yttersta för att komma och hälsa på dig. Hoppas din sista helg blir kanon...borde kommit. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback