Columbus.



Ett tredje världskrig. Ja ser ut som det har dragit igenom min lägenhet.
Började häromdan att röja. Städa aldrig färdigt, skyllde på att jag var trött, "Jag tar resten imon".
Ja, tjena. Städar man inte färdigt går det bara utför. Men imorgon är jag ledig så får allt se till att det blir gjort.
Är mycket som ska utträttas imorgon. Städa, diska, tvätta?, ringa ett par samtal till Norge, göra adressändring, säga upp mitt bredband, skaffa ett personbevis från skattemyndigheterna, ringa min hyresvärd, gå till biblioteket, besöka vårdcentralen, sedan till Mamma och klart vill jag hinna med att svänga förbi Nittorp och kolla in STTcupen.
Sedan leka med Tina med : )
Men jag är ju, som redan känt ingen effektiv människa av mig. Spännande och se hur detta går.

Sedan för att inte glömma. Ska även avverka en timma framför radion imorgon med.
Kära skärgården har ju lyckats komma med i en tävling, sk Fredagsflörten tror jag den hette.
Så imorgon på P3, 14:00 ska ni sitta bänkade. : ) Äksajtin !

Hittade nu ikväll min gamla skiva med bilder från 2003 - 2005.  Nostalgi till tusen.
Allt från Turkiet till gamla Svenljungafester och detta ständiga posandet framför webbkameran.
Vad var grejen liksom ? Kolla in facebook, laddat upp en hel del där !

Förövrigt ; Dags för snabba cash och sedan sussa kudden.

Ciao !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback