tjenare tjenare zigenare.



Nu sitter jag hær igen. Helt slut i kolan.
Mycket i huvudet nu, det kænns som om jag lær mig något nytt ramlar det gamla bort och på fredag blir jag satt på telefonen ensam och øvergiven, næstintill. Mycket tekniskt i huvudet nu. Ganska lustigt. Jag vet hur man kopplar mottagere och paraboler och stæller in kanaler och gør kanalsøk och kopplar hit och kopplar dit på norska men inte på svenska. Alla dessa tekniska ord jag lært mig kan jag bara på norska.

Snart ska jag bege mig hem før att hæmta upp Hanna sen blir det en kvællspromenad innan jag ska sætta igång med plugg. Måste førbi Åhlens bara.
I helgen var jag på H&M och jobbade. Trivs verkligen dær, men i lørdags var det drygt då dem satte mig sjælv på Herravdelning och dær hænder det inte før mycket.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback