Lysekryss.


Stal en lista från Måhlinen .

Tio första:
Första bästa kompis: Johanna, även fast jag var rädd för henne på dagis.
Första bil: Har inte införskaffat någon än, lever på mina päron.
Första kärlek: Martin, tror jag.
Första husdjur: Sotis, en svart kanin som jag var totalt livrädd för.
Första semester: Tunisien när jag var knappt ett år.
Första jobb: Solgård sjukhem.
Första köpta skiva: Gyllene Tider.
Första riktiga kyss: huh?
Första piercing: Naveln, för 6 år sedan.
Första konsert: Mora träsk när jag var typ 5år. haha.

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Bacardin på Tiger Tiger förra helgen.
Sista bilfärd: Igårkväll påväg hem från B.
Sista filmen du såg: Maddicken på Junibacken. Nostalgihysteri.
Sista bubbelbadet: Minns inte.
Sista spelade cd: Sanna&Malinskiva från 2003, återigen nostalgi.
Sista gången du grät: Några månader sen kanske.
Sista måltiden: Pappas mat för två timmar sen.
Sista telefonsamtalet: Jennie.
Sista hemsidan:
www.facebook.com

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? No.
Blivit arresterad? Fortkörnig här med.
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja.
Varit på tv? Jadå.
Fått ditt hjärta krossat? Ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja.
Haft ett one night stand? Ja.
Busringt till nån? Ja.
Sju saker du har på dig: Mina svarta leggings, vitt linne, min oversizetröja från moonki, Bh, trosor, knästrumpor, hårband.


Sex saker du gjort idag:
1. Powerwalk.
2. Solat.
3. Rastat Freja.
4. Ugglat vid datorn.
5. Umgåtts med lillasyster.
6. Pratat med Mami.


Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
(undantaget familj, djur och vänner nu, eftersom de inte är saker!)
1. Min laptop. 
2. Mina nya skor.
3. Min Mobil helt klart.
4. Min kommande tatuering.
5. Våren.


Fyra personer du kan berätta allt för:
(Utan särskilt ordning)
Johanna
Malin Petersson
Linn
Mamma

Tre val:
Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? Sommaren.
Choklad eller chips? Choklad.

Två saker att göra innan du dör:
Tala om för mina nära hur mkt jag tycker om dem och kännt att jag levt livet.

Fick reda på i Onsdags att jag fått nytt jobb, ett jobb som är fast schema, heltid och mkt bra lön. Jag börjar det nya på måndag och kände därför att jag skulle passaa på att åka till Tranemo en sväng för sedan vet jag inte när jag är ledig nästa gång. Eftersom jag kommer att jobba extra på H&M på helger och kvällar och mitt nya jobb resten av dagarna. Så ikväll blir det parken med Maaaaaange Schmidt. Ska blir naajs !
Ha det fint allesammans. Klem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback