Jag trænger ikke en pøse.


En vecka har gått i Oslo stad.
Det har skett mycket och kænns snarare som jag vart hær en månad.
Jag har fått jobb som sagt och jobbat varje dag sen dess. Långa dagar ibland eftersom køpcentrumet jag jobbar på stænger tio, vilket resulterar att jag ibland slutar halv elva, kvart i elva. Men jag ær ju hær før att jobba så ska inte klaga !

Det kænns lite som att vara i Falkenberg och Halmstad på sommaren, var man æn vænder sig så står det någon man kænner, både igår och dag har det varit inne folk på H&M från mina bøgder. Hehe . ja næstan iaf. Trevligt .

Men ha de kempegrejt allesammans.

Klem !

Kommentarer
Postat av: carolina

hihi va roligt att det går bra:)

2008-02-10 @ 17:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback