Första dagen av resten av mitt liv.



Sitter i bilen påväg till Oslo nu. Fick igång mitt internet här. Soft!
Det är fredag och känns i hela kroppen, sugen på lite utgång är jag allt.
Får se vad helgen har att bjuda på. Men på Måndag börjar allvaret så hade kanske varit
nyttigt med en vit helg.

Well, ha det fint allihopa och tack Sverige på ett tag för dessa 20 år.
Dock blir du inte av med mig så lätt, jag kommer tillbaka.

image148  image149

image150




Kvällen i Halmstad vi alla minns utom jag, Jag och Stekmer på Kielkryssning, Skärgården.

Förvövrigt; Skärgården är klokast och jag saknar henne!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, bästaste bäst!
Var det den bästaste bilden du hittade på mig?
Hur har allt landat i Norge?
Är det bra? Eller helt perfekt?
Vill ha uppdatering snarast!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback