En hel uke med fulltid.



Woho, det börjar ge sig. Fick imorse ett samtal av min kontaktperson på adecco att jag fick imorgon komma på kassakurs på H&M på Oslo City. (ett köpcentrum 20 meter därifrån jag bor.) Sköter man sig på den och dem tycker man passar finns det chans till fortsatta jobb. Jag blev skitglad. Men så ringde min kontaktperson för 10 mintuter sen och gav mig tider på H&M resten av veckan. Så nu äntligen har jag ett jobb. Det är gött de ! (som snygghansson brukar säga.)
Sitter nere på svenska föreningen nu vid en dator. Fattar inte varför min dator blockerar det trådlösa nätverket hemma. Har provat allt. Igår dock kom jag in i 10 minuter efte rjag hade datanördat mig i några timmar.

Snart ska jag gå och skaffa mig norskt nummer. Min telefonräkning på min svenska mobil är nog inte rolig vid detta laget. haha .
Sen i eftermiddag blir det promenad med Ida. Lite guidning hade vart välbehövligt även fast jag börjat hitta riktigt bra.

Förövrigt ; Ha det kempegrejt allesammans.

Kommentarer
Postat av: Malin

JAG VILL OCKSÅ JOBBA PÅ H&M! Grattis!:)
vad roligt, tro katten att jag kommer.
jag vet dock inte hur mitt schema ser ut än framöver, men så fort jag har hyffsat koll ska vi boka! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback