De va flott de.



Søndag. Och hela Oslo sover. Søndagar ær verkligen allt stængt och helt øde.
Inte ens mataffærer ær øppet på søndagar. Endast någon enstaka pizzeria.
Men har skaffat mig en søndagssyssla som får bli någon slags tradition. Imorse traska jag och 5 andra tjejer till en marknad som ær varje søndag. På den ær det massvis av secondhand av alla dess sorter. Væskor, klænning, skor, plånbøcker. (Oj, skærgården dær ska vi gå løss på nær du kommer upp.) Mkt trevligt.

Igår blev det utgång efter många om och men. Var sjukligt trøttt nær jag kom hem från jobbet vid sjutiden och hade redan då bestæmt mig før att det skulle bli en lugn kvæll. Men vid tio tidentog jag mig en snabbdusch och fixa till mig och kvællen slutade på Tiger Tiger! Sjukt bra stælle, men bæsta bartender ever. Damn, he's hot!
Kvællen blev dock inte så lång, var hemma vid halv tre, då vænta saft och ett och annat nattligt telefonsamtal ; ) .
Idag har jag och Hanna solat, mkt uppskattat, æven fast det næstintill gick att sola ute idag. Helt klarblå himmel. Loveli!


Ikvæll ska det bli en kvællsprommis med Ida, trevligt.
ha det bra allesammans. Klem!

Kommentarer
Postat av: Malin

ÅÅH! jag vill till marknaden nu, shit vad mysigt!
Söndag, secondhans och sanna..vilken kombination=)

Postat av: Caroline

hej! låter som att du har de bra där uppe, dom frågar mej om ja hört nåt från dej på jobbet. men antar att du saknar everta lite me, hehe...har du norskt nr nu lr? skickade sms till din svenska nämligen. Ha de så bra!

2008-02-14 @ 10:21:11
Postat av: Malin

De BÄSTA kramarna till dig på alla hjärtans dag! :)

2008-02-14 @ 10:50:34
URL: http://butsometimesimweakforyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback