28 februari


Sitter på jobbet nu. Kunde få ta våra førsta samtal idag om vi ville.
Jag har inte haft ont av det innan men hjærtat satte sig i halsgropen på mig. SHIT!
Det blev som en blackout i huvudet på mig. Så jag skippade det efter att medlyssnat på en hysterisk kund.
Jag var inte riktigt pepp efter  det samtalet. Men imorgon gæller det, undrar hur många timmar jag kommer sova inatt?Jag fattar inte vad det ær med mig, nær jag jobba på Eniro var det liksom no big deal men nu ær det så jævla mkt man måste kunna som liksom inte sitter riktigt fast och datasystem ska man inte prata om.

Idag ær det den 28 Februari och  værldens bæsta mammas føedelsedag! Tusen grattis jorden runt.
Min mamma ær liksom bæst på alla sætt æven fast vi bråkar minst en gång om dagen då jag ær hemma.
Men hon stæller alltid upp på mig och støttar mig i alla mina beslut, en riktigt bra kompis.
Ibland nær jag kænner att jag måste prata med någon ringer jag alltid min mamma och efter att jag lagt på luren så mår jag alltid bættre. Helt enkelt bæst !

15:39
Uppdataerar en gång till. Blev ingen kurs heller. Fick det goda beskedet att Viasat nu fått TV2 och nu ær det party på våningen, eller ska jag snarare sæga kaos? Våran handledare før kursen ær førøvrigt førsvunnen och vart det nu i två timmar. Men vad gør det ? Kickoff-festen ska bli galet kul och just nu vill jag bara hemma och plugga.

Tanken slog mig nyss att idag ær det UF-mæssa hemma ! Fan vad jagt vill vara på åhaga nu. Fan vad jag saknar ung føretagsamhet. Hoppas iaf att det går bra dær hemma och att bæsta føretag vinner. Jag tror på Kalsong UF.
Minns nær man sjælv var dær, huvudværken, nervositeten, stressen, glædjen och fyfan vad kul vi hade.  Så alla Uf:are, NJUT!

Klem!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till imorgon gumman! Du kommer fixa det galant ja lovar =)

2008-02-28 @ 15:57:49
Postat av: Malin

du fixar det lätt! Jag håller min tumme (inte två, för de thar jag hört ger otur). jag saknar dig som tusan också! VAD ÄR DET FÖR STORA PLANER?? Dela nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback