Suspicious Minds.



Söndag idag. Igen. Alldeles för ofta uppenbarar sig denna dagen. Ingeting har gjorts. Tv:n, datorn, soffan och sängen har fått umgås med mig idag. Denna inaktiva dag har sitt ursprung i alkoholen. Kanske inte så otippat. Huvudet känns som om jag sprungit in i en betongvägg, energin är som bortblåst, eller nej vänta lite nu, vilken energi? Den gick på semester för ett par veckor sedan och har verkligen inte infinnit sig när jag så väl behövt den.
Så alltså, Sigges igår. Inget Norrland. Blaskiga cider blev det, och så även en blek kväll på Sigges. Oväntat? Logen var allt annat än folktomt, många kära återseenden, bra musik? och med härligt gäng. Men med en otaggad Sanna, less på folket/stället  och med onda ben var inte oddsen dem bästa. Likaväl kunde jag suttit hemma. Faktiskt.   
     Ännu en vecka. En vecka med jobb (om 7 timmar!), Borås och träffa Pettsson, Kiropraktorn, Ulricehamn och snygghansson och någon form av träning. 

Förövrigt ; "Det ger sig med tiden". Jag hatar att vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback