Vid en glasskiosk på en strand.

Regnet fullständigt vräker ner. Helt wunderbunderbart. Vilket det iförsej har gjort hela dagen. Läste tidigare idag på aftonbladet.se att det idag ska regna en tiondel av vad det regnar på ett helt år i Sverige. Det blir lite extra mörkt inne på mitt kontor. Jag får anledning att tända fönsterlampan, och det känns bra att sitta framför en datorskärm. Mysfaktor AB. Dock börjar jag bli smått orolig. Om en sisådär 2, 3 timmar ska jag traska hem. Jag är för mycket optimist för att använda jacka på sommaren. Så ett skört litet paraply och en tunn tröja är allt jag har. Men egentligen, lite vatten kan inte göra någon skada. Jag älskar ju vatten, både att dricka, simma i och titta på.
Påtal om annat. Jag och mamma har ringt runt på lite lägenheter idag. Det är inte det lättaste. Onej! men hade bara varit så skönt att ha ett eget nu. Igen, måste jag säga. Suttit på IKEA:s hemsida nu. Finns mycket fint. Men kanske inte min smak. Well, återstår att se. Måste i alla fall införskaffa en stor vräkig tv. Får helt enkelt ta hjälp av min prylnörd till Pappa.
  

Jag har världens sötaste sötunge till lillasyster. Lyckost mig!


Kent, ständigt Kent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback