A pair of shoes.


Mina besökare har minskat radikalt. Inte tänker jag få panik för det. Jag tänker inte anstränga mig för att skriva mer, fånga mina läsares intressen eller skriva något som väcker enorm uppmärksamhet. Nej! Jag skriver för min egna skull och tycker det är roligt att det är så många som följer min blogg trots att jag inte har så värst intressant liv. Mitt mål med min blogg är inte att bli någon nästa StinaLee eller för all del inte Kenza.
Idag, eller rättare sagt från och med nu blir jag lämnad ensam på kontoret. Gubbarna åker iväg på en mässa och jag blir ensam kvar. Kan vara skönt emellanåt. Det blir jag och någon stackars sate (Läs: Frank) som är ute och lastar dem få bilarna som ska gå idag. Och imorgon är det inventering på bygget, samtliga ska inventera, utan jag! Det finns fördelar med att vara tjej och dryga 30 år yngre än alla här.

Hösten är på intågande. Något annat finns inte att tvivla på. Jag är mycket lycklig över detta. Höstkläder, värmeljus, stickat och massa mys. Denna vecka har jag inhandlat två höstjackor. Nästa inköp på listan är en stor, varm och härlig halsduk. Välkommen hösten.

I helgen väntas Sthlm. Underbara huvudstad. Klockan 6(!) på lördagmorgon bär det av i den omtalade röda bubblan Bea. Här ska shoppas, ätas gott, roa oss kungligt och förhoppningsvis många kära återseende. Och för vissa av oss Tjejmilen. Vädret har jag hört ska vara på topp så något annat än en topnotch-helg tvivlar jag på. Spädgrisen fyller 21 år så här ska inte spottas i glas ! Kameran ska med upp och för en gång skull ska jag använda den.



Skål förfan!



Målle är inte barnet längre, även om man så kan tro. Con grat' !

Kommentarer
Postat av: Malin

haha söööt du är då!! tack och vi ses imorgon!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback