No one.


Ett kravlöst liv. Hade vart något. Ett liv helt utan krav, inga måste och framförallt ingen stress. Just nu känner jag mig faktiskt ganska tom. Jag är inte sugen på någonting. Fest, kan kvitta. Helger är till för att sovas bort. Lägenheter finns inga. Att ordna ett jobb till höst känns just nu som en plåga som bara förföljer mig. För faktum är att jag känner mig ganska orkeslös. Jag har inga krafter kvar. Och det behövs då man ska vara ny på en arbetsplats. Ny miljö, nya människor och framförallt nya arbetsuppgifter. Just nu vill jag ingeting. Jag vill inte bo kvar där jag är nu. Jag har inte orken att flytta. Jag vill inte vara kvar på Jabo men jag vill inte vara ny på en arbetsplats. Så är läget just nu. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback