lugnafavoriter.


Under ytan,
är vi alla små.

Under ytan,
kan en god själ förgås.

Blir inga vidare genomtänkte inlägg nuförtiden. Kanske finns det orsaker. Kanske inte. Det jag i alla fall vet är att jag gillar att skriva. Låta fingrarna trilla över tangentbordet. Men just nu känner jag att det finns inget att skriva som har någon mening eller som är betydelsfullt. Kanske är på tiden att jag tar en pause härifrån. Kanske inte. Får se när jag kommer tillbaka, kanske om en kvart, om en timma, en vecka eller en månad. Men för guds skull - Forsätt följ min blogg! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi följer bloggen så länge du uppdatterar Sanna ;)

2008-08-12 @ 10:58:51
Postat av: Malin

Kom igeeen Sanna fortsätt blogga:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback