Lördagsnatt.



Tänkte författa ett genomtänkt inlägg om ett ämne jag faktiskt har mycket åsikter om. Men hey klockan är 00:38 och jag börjar bli en aning seg i kolan och ryggen gör ont. Så det får helt enkelt vänta till imorgon. Påtal om annat så har jag haft min andra vita helg i rad. Snart personligt rekord och ja, det går lättare än vad jag trodde. Två veckor kvar till Sthlm och jag är pepp! Då kommer jag ha tre helger att ta igen. Galet bra. Men i alla fall, här kommer inte upp något klyftigt inlägg idag så därför får ni en mycket fin låt av mig istället.
Låtar förknippas ofta med minnen. Denna låten får mig att trilla tillbaka ett år i tiden. Sensommar, början av hösten. Jag bodde då i min lägenhet i "Tvätten" här i Tranemo. Jag och Linnsan levde som varje dag var den sista och hon lärde mig att lyssna på denna låten. Lyssna och njut!




Kommentarer
Postat av: Malin

han har en underbar röst..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback