Fredag hela veckan.



Fredagskväll. Vanligvist brukar jag inte vara hemma. Hemma där jag är just nu. Det har varit en lång fredag, och gissar jag rätt kommer det vara en lång helg. Det är nästan så man önskar att det är Söndag. Dagen idag har spenderats framför Tv:n, i sängen sovandes eller här framför datorn. Underhållning på hög nivå, not. Förtäring av nudlar som jag inte tål och Jönssonligan. Sanninge och konsekvens med Joakim över Msn. Dock väldigt intressant. Bör testas helt klart! Snart slår klockan spöktimman och det kanske är på tiden att jag går och lägger mig. Men en konstig känsla har kommit över mig. För en stund sedan stod Neo helt stissig i fönstret och skällde konstant i 15 - 20 minuter. Jag smög ner men kunde inte urskilja något i mörket. Men något måste det har varit? Med en konstig magkänsla sprang jag fram till dörren och låste. Men jag tycker det är på tiden att någon kommer hem nu. För ut i mörket med hundstackarn går jag inte. Bignono!

Nåväl, gonatt på er alla !



LinnPinn gör en Sanna-pose.

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Absolut : ) Men gå till en frisör! : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback