Dagens.

Eftersom jag aldrig har något intressant och meningsfullt att skriva så läger jag då och då in listor för att på något sätt fylla upp tomrummen. En sk "Dagens" har jag aldrig gjort förr. Så shooot!

Kläder: Jeanskjol, Svart härlig tröja, Svarta strumpbyxor och mina låga blåa converse. Onsdagssliten!
Smink: Neutralt. Inte för mycket och inte för lite. Jag ser levande ut helt enkelt.
Frisyr: Orkar-inte-bry-mig. Utsläppt och självlockigt.
Bild: Ehum, min skrivbordsbakgrund. Underbar bild på Sthlm ovanifrån.
Läsning:
blondinbella.se
Låt: The Verve - Bittersweet Symphony.
Mat: Frukt och en äcklig soppa. Bluhu.
Vill ha: En ny svart skinnpaj.
Favorit: C-Vitaminbrus. Uppåtchack jatack!
Köp: Inget än så länge.
Humör: Berg-och-Dalbana.
Göromål: Jobba färdigt här. Sedan ska jag träffa Johannavännen för en kvällspromenad. Därefter gå på försök två att koka soppa som inte smakar vatten. 
Borde: Sortera dem förbannade följesedlarna.
Längtan: Tillbaka till Magluf. Bring week 28 baaack, gaaaad!
Beroende: Frukt och Sms.  
Roligaste: Incidenten på Nexans. huhu!
Tråkigaste: Det regnar. Klockan går förbannat sakta. Jag är endast inne på dag 3. Mitt rum är en katastrof. Min Mp3 har lagt av och min dator har krånglat mest hela dagen. Förbannade teknik.

Igår var det Tisdag. Tisdag i min blogg betyder gästbloggning av fröken Skärgården. Det finns en mycket bra anledningen till att ni inte fick ett exemplariskt inlägg igår. Skärgården tog i Måndags sitt pick och pack för att flytta upp till Norrlands Norrland. Radioproduktion kommer bli hennes 3 år  skolbänken. Jag är mycket stolt över henne och önskar henne all lycka. Kul för henne, synd för mig. Hennes söta nuna kommer man nu mer skymta mer än sällan. Men vi får hoppas att hon snart igen kladdar ner min blogg med kloka ord!

Tack för mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback