080822.



Tjugoandra augusti tvåtusenåtta. Förra året vid den här tiden hade jag semester. Min enda vecka på hela året. Jag var nere med Linn och hälsa på bigsis. Malmöfestivalen. Underbara Malmö. Och för att inte glömma underbara Timbuktu. Nåväl. Idag ser det annorlunda ut. Känns som en evighet jag hade min årliga semestervecka. Känns som en evighet sen jag var på Magakärlekluf. Just nu är jag förövrigt färdig för dagen på jobbet. Papprena skrev jag igår till bilarna som ska gå idag, dumt nog. Så nu är det bara att fördriva tiden på något sätt fram till klockan 12. Sedan bär det iväg till Gnosjö en sväng , blöö...

Igår. Ett drastiskt beslut. Ett bra beslut förhoppningsvis. Man kan säga såhär. Blondie-tiden är förbi, i alla fall för ett tag.


Kommentarer
Postat av: Malin

har du färgat håret sanna? vaaaaaaaaaaaa?

Postat av: Malin

HAR DU BLIVIT BRUNETT DARLI, BRUNETT???

Vill se bilder, snarast :)

2008-08-25 @ 22:08:00
URL: http://butsometimesimweakforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback