Zigenarliv dreaming.

Lovar du att vara ärlig? Ärlighet varar längst.
Du heter: Sanna Katarina Blomgren.
Smeknamn: Sannis, Blondie, Fest-varje-dag, Skruttefia, Plutten.
Låt just nu: Flo Rida ft. T-Pain - Low
Beroende av: Helgerna.
Vem behöver du mest just nu? Johanna. Hon förstår mig på alla sätt och vis.
Vad tror folk om dig? Folk har mycket fördomar. Om fler stod för det dem tycker kanske jag vetat  det.
Stämmer det? Ja.

Vad får du oftast komplimanger för: Ärligheten.
Vad säger du för att imponera på någon: Säger och säger? Jag strävar alltid för att bli bättre och imponera på mig själv.
Hur imponerar man på dig: Man står för det man tycker och tänker. Ödmjukhet.
Brukar du skratta för dig själv: Jo det händer, väldigt ofta faktiskt. Haha..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Heej Sanni! Vad gör du ?
Vilken är din favoritmålning: Huh?
Vart bor du: Tranemo återigen.

Trivs du där: Tryggheten.
Äger du några converse: Ja 2 par. 3 par imorgon : )
Festar du mycket: Så ofta jag kan.
Cider, vin eller öl: Cider/Vin. Öl på festival!
Vad har du för mobil operatör: 3 Bomben.
Är du allergisk  mot något: Laktosintolerant och glutenallergi.
Har du haft sex idag: No.
Nästa mål i ditt liv: Ha en fucking oförglömlig sommar med stort S.
Hur svarar du i mobilen: Heeeej :D! (om jag gillar personen ifråga.)
Vem ringde du senast: Mamma.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi diskuterade om det var farligt om hunden fått i sig P-piller. HAHA!
Antal timmar sömn inatt: 7. För lite för mig.

Tycker du om din pappa: Jag har världens bästa pappa!
Brukar du komma i tid: Nej. Aldrig.
När mår du bra: När det är sommar och jag befinner mig på en strand i Halmstad
När blev du fotad senast: Huh, minns inte.
Hur känner du dig nu: Hungrig.
Vad tycker du om fötter: Fötter är disgusting.

Är du smart: Ibland.
Är du aktiv i skolan: Ägnade mer tid till att tjöta skit.
Vad saknar du: Sommarefesterna.
Hade du en bra kväll igår: Jadå.
Favorit dryck på morgonen: Vatten, Vatten. Alltid vatten.
När brukar du gå och lägga dig: 10, halv 11.

Är du blyg: När jag var liten var jag extremt blyg. Nu är det snarare tvärtom.
Sysslar du med någon idrott: Idrott, och idrott. Jag tränar och rör på mig så mycket jag bara kan.
Vill du hellre ha mail än brev: Nej brev. Det är något magisk att få ett handskrivet brev. Mer personligare.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: Helt olika. Beror på omständigheterna.
Har du spytt offentligt: Jo..
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: Förra sommren i Halmstad. Var så berusad så jag spydde ner halva mig och hela Nissastrand. Det är inte okej!


Kommentarer
Postat av: Sponge

Kopierar denna, verkar skoj hehh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback