Supersaver.



Att jag aldrig skärper mig. Att jag inte kan hålla min feta fingrar i styr.
Stopper i mig sånt som jag inte tål. Som gör att jag nästintill viker mig dubbelt ibland. Magont är ett faktum.
Hatar att ha magont. När man har haft ont i magen så gott som var dag i flera år tröttnar man.
Men vad gör jag då. Jag utsätter mig för det ändå. Medvetet! Fuck me.

Mitt största problem är att jag alltid tycker synd om andra människor.
Varför är det så ? Mamma säger alltid till mig att jag måste sluta tycka synd om andra människor.
Hur gör man ? Haha..

Igår var jag sjuk. Idag är jag sjuk.
Men fan. Får panik av att sitta inne på ett kvavt kontor hela dagarna.
Spinning idag om jag så dör. Haha..

Förövrigt; Självförakt. Jotack!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej sanna! Ska jobba i Hbg, en ny butik på Kullagatan. Provjobbade bara i Halmstad. Men du får mer än gärna titta in när jag jobbar i Hbg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback