Rockstar.



Jag skrev om en radiokanal för ett par dagar sen. Star Fm. jag var überlycklig för att jag hade hittat en radiokanal som inte spelade samma låt 5000 gånger om dagen. Så fel jag hade. Dock ska dem få cred för att inte ha ett ton reklam emellan varje låt. Men nu så nu är det gamla P3 Star som gäller istället.

Bokade precis in två tider på HBC. Brynformning/Brynfärgning eftersom mina ögonbryn är katastrofala vad jag än gör. Sedan har jag bokat in en soldusch. Tänkte unna mig det. Härligt att känna sig lite brun och fräsch. Men tro inte att jag sviker solariet för det. Jag är fortfarande en trogen kund i negerlådan.

Idag är det Torsdag och i almenackan står det Johanna. För idag ska jag äntligen leka med Johannavännen. Har inte träffat henne sedan Januari innan jag drog till Norge vilket är sjukt längesedan. Imorgon ska jag leka med Jullan som jag inte träffat sen? innan Jul någon gång om den gången ens räknas? Kanske kunde göra en sommaren -03  i repris Julia? Jag var nästintill bosatt i underbara Falkenberg hela sommaren och jag och Julia var trogna stammisar nere på Skrea. Vilka tider ! För att inte prata om Grekland.

På tal om annat. Idag kommer FinaTina och Edmund hem från Bali brunare än någonsin skulle jag gissa på. En resa som jag egentligen skulle vart med på. Sånt svider. Var även längesedan jag träffade FinaTina. Men i helgen blir det EMD : D
 

image106                image157

Förövrigt ; Jag är ganska säker på att Håkan Hellström och Hästpojken kommer göra min sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback