Nåt gammalt. nåt nytt, nåt lånat, nåt blått.



Hörde på nyheterna för en stund sedan. Dem sa att bloggandet är farligt och ej hälsosamt. Det skapar stress.
Dem nämde någon känd bloggare (minns inte namnet) som hade vart så stressad att hon hade svimmat av av allt bloggande. Haha snacka om att gå lost på det. Jag tänker i alla fall fortsätta blogga som aldrig förr. Fast det ä klart, jag kanske har en 1000dels så många läsare som hon har. Jag skriver för min egna skull, hon skriver för andras. (tror jag?).


Idag är det Fredag. Skönt. Apfint väder med. Det är +poäng.

Visste inte när jag kunde sluta idag så köpte tågbiljett till det sena tåget. Dock visar det sig nu att jag kommer få gå hem vid lunch. (.. troligtvis). Så får bli ut och springa en runda. Springa av mig lite hjärnspöken.

Nu när jag vart i Norge har jag lyckats med något som var helt omöjligt för mig innan. Jag har lyckats spara ut mina naglar. Vilket jag bara lyckats med en gång innan. Mina naglar har alltid varit tunna och sköra och gått av om jag försökt innan. Men denna gången lyckades jag fanimej. Men nu idag klippte jag av dem allihopa. Jag tycker det känns ofräscht med långa naglar. Vågar inte ens tänka på hur mycket bakterier det samlas. Så nu är jag kvitt dem och jag känner mig en aning fräshare. Naglar i sig ganska snuskigt att prata om tycker jag. Ganska disgusting. Förlåt kära läsare!

Dagligen lyssnar jag på webbradio på jobbet. Vad hade jag gjort utan den ? Efter ha lyssnat på NRJ, Rix Fm och all annan blajja som spelar samma låt 45ggr per dag i princip (en viss överdrivelse från min sida) så tröttnar man. Har nu hittat Star.FM. En nystartad radiostationen från Sthlm. Dem spelar musik från 70-, 80-,90- talet och fram till idag. Rekommenderas! Och när dem pratar om Djursholm, Riddarfjärden, Hammarby sjöstrand, vem suktar då inte efter att få bo i en av Sveriges vackraste stad ? Love Sthlm!

Alla trodde att jag skulle förlora mig,
men vilken runaway som helst.
Jag var slut när du hitta mig,
i gbg - regn.
Dem kunde säga vad som helst till mig,
dem kunde dra åt helvete.
Men ett enda ont ord om dig,
har alltid fått mig upp i ringen.

/ Håkan Hellström



image155

Förövrigt ; Queen - I want to break free.

Kommentarer
Postat av: pernilla

Dom brukar ju säga att de är bra att skriva 20 min om dan för hälsan.. Jag tror det är bra! Men kanske inte sätta det som ett beroende .. ha en bra dag :)

Postat av: mulin

Haha, vilka folkhälsosjukdomar vi börjar få.... haha! Sjukt egentligen!

2008-04-11 @ 10:09:16
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Malin

vi måste dra till stockholm nån gång panna! vore niice.

2008-04-11 @ 23:51:57
URL: http://mydeliciouslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback